I am

Every detail of my life is what made me who i am

My Love of my life

My Love of my life
07.07.2012

Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 14 May 2013

My bff wedding on 4th may 2013

Wee.. olla..
Assalamualaikum,

OK ak bru bangun tido and tibe2 datang perasaan rindu yg mendalam terhadap blog ak sendiri.. haha.. poyo tak? And then I end up read all my blog entry yg dr dulu sampai the recent one.. dalam hati terdetik best jugak blog aku nie.. he he

OK ak nk share pasal my bff wedding kat temerloh on 4th may ritu.. its really happening coz the nite before the wedding we gathered together. So I have all my bff.. hehe macam2 cerite nih tp yg nie gathering yg org da kawin n talk about our experiences. Pengantin cik suzalina time tu kat rumah die. So ktrng tak nak la kacau or menyusahkan die.. so we leave her to do her personal thing..

So, tomorrow we gathered and menjadi saksi die menjadi isteri kepada Ahmad tarmizi dengan sekali lafaz.. alhamdulillah.. OK jom layan gamba kitorang together2 k.

No comments: