I am

Every detail of my life is what made me who i am

My Love of my life

My Love of my life
07.07.2012

Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Friday 15 July 2011

15 July 2011

Wee.. olla.. 

Really miss my blog.. hi all readers, if any la.. haha
Da lame da ak da update blog ni but internet kat umah ak ni mcm2 prob.. geram btol la.. Sampai akak aku pon da hangin pegi serang itu TM.. Klau mcm ni la sampai berjanggut pon ak xdpt ler nak jadi blogger hebat macam fatin liyana ke, adriani ke, aisyah amin ke.. wahaha.. perasan doh.. follower pon lom cecah 200... 

Its ok la.. I just want to upload these pics taken on 15 July 2011.. Why 15 july? Coz its my besde and every year my en ucuk a.k.a my fiance since 03 June 2011 always buat surprise.. Hehe.. so sweet of him... Luv u so much dear..

Lets just checkout the pics..


Here comes the birthday girl
(kononnyer ayu la tu.. hehe)
The menu
(He prepared well)
The food..
(Sangat best)
The cake.
(So sweet of him)
Thanks dear

Adakah kami sepadan..
(Cepat angguk)

Posing time

Kesian kat waiter tu kene jadi photographer.
(But actually die yang volunteer, hehe)

Our precious memory

No comments: