I am

Every detail of my life is what made me who i am

My Love of my life

My Love of my life
07.07.2012

Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 9 August 2011

New Header

Wee.. Olla...

Haha.. Lawak kan? orang da lame ade header ak bru ade.. kesian btol kat blogger ketinggalan ni (aku la)..
Tapi takper yang penting header tu ak buat sendiri.. Dari pg kut buat baru sp.. cet tak bk tpu bln pose.. dari tghri da.. Walupun tak la hebat mcm blogger2 otai tu tp ok la.. Nanti boleh buat lg kan... hehe...


Inilah hasilnyer.. macam tak nampak kat atas kan? hehe


Choc_Strawberry header.. wahaha

Owh.. sempat lagi tak nak wish SELAMAT BERPUASA kepada umat Islam kat Malaysia. Da lmbt lg kan? Tp boleh la.. Selamat beramal semua.. hari ni ade request dr anak bongsu akak ak, Elisa soh ak buat Macaroni Bakar.. Hehe.. So, pasni kene buat la nasib baik senang n sume brng da ade.. Klu tak tarik muke plak die nt.. hehe


Macaroni Bakar (fr google image)
Ok la mama da bising nak g beli lauk.. Nanti ak upload my version of Macaroni Bakar.. Hehe


So, tu jer la cayang ^_^


1 comment:

ctk said...

ct pon baru tukar header ct..seharian duk buat :D

There was an error in this gadget