I am

Every detail of my life is what made me who i am

My Love of my life

My Love of my life
07.07.2012

Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday 11 February 2013

Enjoy your life!!!!!

Wee.. Olla..

Assalamualaikum,

Wah..seronok sangat dapat cuti berhari hari.. Padahal bangsa lain yang raya.. Tapi takperla.. da namepon satu malaysia.. Susah giler nak online sejak bersuami nie.. Banyak tanggungjawab.. Dengan nak jaga suami lagi.. jaga rumah lagi.. Keje lagi..Tapi itu la kahidupan..Yang penting kita enjoy..

Ade banyak sangat yang berlaku dalam hidup aku sejak akhir-akhir nie.. Most of them yang baik tapi ade satu yang tak baik yang sangat penting dalam kehidupan hari-hari aku.. Tapi aku tak mengalah and tetap percaya Tuhan dah tentukan hak masing-masing.. so, aku tak perlu la nak fikir sangat sebab dah tentu hak ak pon Allah dah reserved kan untuk aku.. Aku cumer perlu doa Dia tunjuk dalam masa terdekat.. Amiinnnnnnn....

Ok.. This is just short entry to warm up.. 



Tu jer..
Tata
^_^

No comments: