I am

Every detail of my life is what made me who i am

My Love of my life

My Love of my life
07.07.2012

Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday 11 February 2013

Our Lil' Sis Birthday!!!



Wee.. Olla..

Assalamualaikum again.. Hehe.. Nie nak mengupdate event yang da terlepas dolu-dolu.. Nie surprise for my Little sister cik yaya busuk tuh.. hehe..

This party was simple but happening.. Kami just bought a cake at secret recipe (my hubby and me favourite's cake creme brulee) and celebrate kat cafe akak kami Pappardelle.. So, happy belated birthday my dear sis.. Cam biase jom layan gambo..

anak-anak wek kami.. haha


saat menunggu detik 12 malam



piece.. we are happy family


amboi..gembira dapat cake camtu sekali




happy birthday!!
Tu jer
^_^

1 comment:

nur said...

yumyum..dapnyer!!!! heee...blog walking here...singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda atau wat yg tersyg...