I am

Every detail of my life is what made me who i am

My Love of my life

My Love of my life
07.07.2012

Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday 11 February 2013

Happy Birthday Sayang!!!


Wee.. Olla...

Assalamualaikum and morning sunshine.. Da lame tak mengupdate blog.. Weehee.. seronok nak menulis bile duk sorang-sorang kat rumah.. Hubby pegi keje so bolehla ak bermalasan di rumah.. Just to share memory we had mase celebrate my hubby's birthday 26 november last year.. Da lame baru nak ngadatenyer.. Apa la kan.. But its ok la..

Actually aku and his family buat surprise party.. not party la just makan-makan.. I found that he is so happy when gathering with his family so i decided this year nak celebrate ramai-ramai and make it his birthday present.. Luckily he loves it. So, jom layan picture je la..







No comments: