I am

Every detail of my life is what made me who i am

My Love of my life

My Love of my life
07.07.2012

Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 26 March 2011

Aktiviti hujung miggu

Good day,

Since this is my blog so, takpela aku nak upload and story everything in it kan? So, below are all activities my family and i been doing on the weekend..

1)Went to East Cost Mall for movie..

But i didnt follow coz i have to work late that day.. busy la katakan..But ak sempat la join my family dinner at mcD kat teluk cempedak.. Happening...

2)The next day we go to Mesra Mall, Kemasik and layan boling.. 

Habis semua anak beranak aku la main boling.. hehe.. Walaupun tak la terer main boling and baling pon asyik msuk longkang jer ktrang confident jer.. and gaye msti lebih.. wakaka..

 Picture di atas adalah lebih kpd menunjukkan betape bz mereka melayan anak2 daripada bermain boling.. hehe (lawak2)

3) Dinner at Pappardelle Cafe

Pappardelle Cafe ini adalah cafe yang sangat menarik dan makananyer pon sedap.. hehe (promote nih) sila la datang beramai-ramai makan di sini.. Antara makanan yang aku gemari di sini adalah... spageti prawn olio, carbonara, beef burger, lasagna and etc.. mcm sumer sdp la.. yang paling aku rekomen adalah pizanyer yang aku rase piza hut pon kalah.. tapi taktaula.. selera orang lain2 kan? so below are picture yang sempat aku rakam just using my nokia c6 aku ni..
                                 Gamba kanda tercinta yang berbaju ijau pon aku tak luper.. hehe..

4) Dating & Shopping

This is wat my ucuk & i doing today.. He fetch me at about 9.30 and breakfast at mcD TC again which barisan sangat..... panjang and we have to wait n beratur kira2 dlm 40 mins gak la.. lenguh kaki.. apela yang merasuk rakyat kuantan ini hingga membawa mereka semua ke mcD.. Tp oleh kerana aku pon mengidam mau mkn bf di mcD tersbut kami pon menjoin mereka beratur.. haha.. cian kami..


Gamba rakyat kuantan yang mengidamkan breakfast mcD. (sebenarnya krn mrk ade kupon bf free tu la.. ceh..tak adil)

So, lets smbng cite dating aku wit my beloved bf.. then kami pergi melayan "Big momma. Like father like son" movie at ECM.. best gak la citer ni utuk gelikan ketiak kami.. hehe.. After thet bermulala upacara mengpokaikan diri iaitu shopping... di bawah ini adalah hasilnyer..

                                                Tadaaa....
                                     isinyer akan diketahui pada bulan 6 nanti.. nak tau kenape? tunggu......

Lastly kami telah memenuhkan perut kami di noodle station.. Aku telah mengorder nasi goreng tom yam and mango juice dan die mencoba menu terbaru di situ iaitu nasi ayam ala jepun wit iced lemon tea yang tak best sangat2.. Rugi2... Best lagi pappardelle.. sila la cuba di sane  yer.. promote.. haha
                                        Conclusion for our date this time.. suke.. hepy & ku bahagia.. lalala
   
Ok la.. itu sajer la kot for this time.. tata tuk diri sendiri.. nite.. ^_^

No comments: