I am

Every detail of my life is what made me who i am

My Love of my life

My Love of my life
07.07.2012

Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 24 March 2011

keinginan yang melampau

Hai there,

So, now i got my own blog.. after selalu baca blog orang akhirnya aku tekad untuk create my own blog.. hehe.. tak ksh la ade follower ke tak.. at lease i have a place to express myself.. hehe.. hopefully it will last.. Tadi baru check out blog fatin liyana yang cute sgt tuh.. huhu.. sgt2 comel.. boleh cite everything and share everything.. so, she is like my inspiration in creating this blog la.. but 1st time i read her blog terus tertawan la.. And orang yang sllu galakkan ak tulis blog ni ialah my adeq yang ske sgt check out blog org and soh ak bc.. ak plak yang taleh tgk bende2 yang menarik, colorful and cite yg best.. So, terciptala blog ini kerana keinginan yang melampau.. hehe

No comments: