I am

Every detail of my life is what made me who i am

My Love of my life

My Love of my life
07.07.2012

Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 24 March 2011

mc lagi

today is friday, ak berada di rumah melayan perasaan sambil mengintai kerja kosong.. Bkn la krn ak tgh mengangur tapi kerana ak tak suke berada di situ.. hehe.. Akak n her children da ke kuantan dan adikku telah ke library utk menyiapkan thesisnye.. ak telah meng mc kan diri kerana tekanan perasaan.. haha.. no la.. sbb bse la pempuan.. da 2 minggu berturut ak telah mc pd hari jumaat.. if bos ak tau.. masak ni.. hpefully die tak taw la kan..

So, kerana diri yang bosan ak ingin berkongsi gambar ape ak tak taw tp ia berkaitan dgn air-cond kereta ku yang tak pernah diservice slma 7 taun ak menggunakanya.. haha..


                                              terkezut!!!!!


Hal ini berlaku semasa adik ak meminjam kereta itu utuk ke seremban and die bersama ibu dan akak ak terpaksa berpanas disebabkan oleh air-cond yang tidak berfungsi dari ktn ke seremban.. hehe sowy yer.. too bz la nk check everything pasal kete..(padahal taktaw pon nk cek cane). Oleh itu ak telah menservice kereta ku yang tercinta itu dan we live happily ever after.. cis poyo plak.. haha

No comments: