I am

Every detail of my life is what made me who i am

My Love of my life

My Love of my life
07.07.2012

Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 5 October 2011

SEGMENT JUST GOOGLE IT-AZURIN RAMLI

Wee.. Olla..

Malam ni aku nak join this segment by azurin ramli.. Aku nak join coz it simple, and bcoz i feel like posting something tonite.. Kamu semua pon leh join sebab ianye senang sesangat.. Ok check this out k,,

Klik gambar untuk ke blog penaja k..

hadiah ?
# TOPUP 3orang entry yang paling BEST & KREATIF
(kalau ramai yg join,aku up lagi bil. pemenang)
# aku FOLLOW blog siapa yg join, tak kesah menang ke kalah
# aku buat bloglist khas untuk segment nie.
# insyallah traffic korang pon boleh naik

SYARAT ?
2. copy banner atas tue,link kan sekali kat entry nie
3. buat entry dengan tajuk SEGMENT JUST GOOGLE IT- AZURIN RAMLI
4.masuk kan SYARAT sekali dalam entry korang tue
5.hantar link entry korang kat komen box aku kat entry nie.

okay,nak buat macam mana segment nie? okay,jap aku bagi contoh kat bawah nie k.contoh ;aku tanya kau suka makan apa? then kau suka makan sushi.haa,kau google lah gambar sushi pastu kau copy paste je.haa, senang je kan? alaa,google dihujung jari.wakaka :p k,nie soalan dia k.pastu korang jawab dengan gambar,,

SOALAN :
1.NICKNAME 
(nickname- nak buat guna software/doodle boleh je a.k.a suka hati)
2.AGE
3. HOBBY (s)
4.I WANT TO BE?
5.I LOVE TO EAT?
6.I WISH I CAN ?

The answer is:

1. My nickname:


2. My Age.. lala da tua plak rse ^_^



3. My Hobby(s) <_>




4. I want to be


5. I love to eat..



6. I wish i can;


Yeay... Done.. Mai kite join ramai2.. meriahkan dunia blogging nie..
 ^_^

5 comments:

Anonymous said...

ek eleh pak cik Mcd posing maut..kih3

iKhRam said...

macam menarik.. nak join..

Azurin Ramli said...

aah pakcik mekdi tue posing tak menahan.wakaka :p


nnti ikot perkembangan segment nie k.
dah nak tutop daa.btw,thanks join :D

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

hehe . segmen macam best je . :)

ctk said...

hehehe...25 daaa...memang tua da tuhh..hahaha..salam perkenalan.. semoga menang bebeh :D