I am

Every detail of my life is what made me who i am

My Love of my life

My Love of my life
07.07.2012

Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 10 May 2011

8th May 2011

Wee.. Olla..

Wahaha.. Gembira rase hati sebab taktaw aper.. sebenarnye banyak giler aktiviti aku sejak tak update blog nie.. salah satunyer tido, dan yang kedua tido dan yang ketiga tido.. haa banyak sampai tak tercapai jari jemariku untuk menaip kat lappy yang kecik ketuek(maksud:kecik giler) ni.. haha..

Ok la first of all aku nak wish my mom Happy mothers day even da lepas tapi aku sajer nak wish gak dalam blog sebab mak aku bukan baca pon blog.. Aku da wish siap2 la.. Aku bagi cupcake yang comel kat mak aku.. Die cakap "manis giler nak soh aku kene kencing manis ke?".. hehe srry mama.. Ne taw manis.. Anakmu ini bukan suka sangat kek2 nie.. Next time i'll buy u cupcake kurang manis special edition eh.. hehe
pinjam kat google sbb tak ingat amik gamba cupcake mama.. huhu
On the same day as hari ibu jugak adalah anniversary ku bersama encik ucuk ku.. 7th anniversary la u.. hee.. So, kami pergi la spend time together the whole day..Makan, tengok wayang, karaoke, makan lagi.. aku bagi cupcake gak kat die.. and card yang comel macam awek die ni..hehe pasan plak..Die bagi aku aper? Die bagi aku makan banyak2.. isk..isk..

Makan kat rasamas jer sebab tempat lain full.. ciss..
Lagu die tuju untuk aku.. sweet tak? hehe

So, tu jer cayang
Luv me ^_^

No comments: