I am

Every detail of my life is what made me who i am

My Love of my life

My Love of my life
07.07.2012

Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday 5 December 2011

Pelamin Anganku

Wee.. Olla,
Really excited on the wed prep. Fuhh.. malam asyik berangan on what my wed will look like. Sampai takleh tido pun ader.. Ok, sebaik aku tengok gambar dari Ahmad Fairus ak terus jatuh cinta.. So, aku terus mintak quotation. And today da dapat quotation. Tapi kene jugak tengok fotographer yang lain dulu kan? mane la tau dapat yang lebih murah yet outstanding.. hehe. Tak boleh terburu-buru ok.

Ok, Akhir bulan nie akan pergi usha kain for majlis nikah. Yang nie sangat penting because i want it to be special and time nie la aku boleh control everything sbb yang datang cume saudara mara terdekat and sahabat baik. And i was thinking that i want it to look very beautiful and sweet. Moment malam yang aku harapkan macam lebih kurang camni la..



Curi gambar dari kerjakahwin blog.. If only i can have them.. Berangan.. budget ciput.. huwaa..

http://kerjakahwin.blogspot.com/
 Both pelamin kat atas yang sangat-sangat aku harap akan dapat. I dont want pelamin yang sangat serabut and heavy. Adore these pelamin so much. It simple yet stunning.. Oh my God..



The surrounding will look like this.. Hopefully.. Nampak sangat sesuai which i berangan nak buat garden konsep. Tolong doakan impian I tercapai k.. May God bless u all..

So, tu jer cayang
Luv me
^_^

No comments: