I am

Every detail of my life is what made me who i am

My Love of my life

My Love of my life
07.07.2012

Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday 4 April 2011

Citer zaman dolu-dolu..

Salam,
 
Hehe.. citer nie sbnrnyer bermule mse aku ng test2 smple kat lab td.. Baik aku duk buat titration teringat plak kenangan dolu2 yang buatkan ak senyum srng2.. haha..(nasb baik xde org nmpak der)

Aku terigt la yang ak ni mse kecik2 dolu nakal sungguh. time aku sek rendah adela ustazah ak tu suke sgt puji aku ble aku mengaji. Then die soh la aku join pertandingan mengaji peringkat sek-sek.. Aku takde hal tp dier sllu wat latihan time aku ade practice bola jaring der.. 

nampak sangat aku mengaji tak kusyuk.. dush!dush!

Time ak ng duk mgaji dlm surau (duk bertimpuh.. ayu gitu!!) ak dgr geng2 netball dok terpekik terlolong kat padang ("ball-ball" or ble GS nk shoot drng akn ckp "sayang bola") takleh thn gua der.. Pastu tanpa rse berslhnyer ak da tak g practice ngaji da.. ak join geng2 netball practice smbil memekik plak (giler jahat aku pilih netball dari mengaji..). Ak wakil sek gak la main netball (wlpun tak ckup tggi)... Akibatnye, lepas dari hari tu ustazah tu xde da nk puji or baik2 ng ak lagi.. huhu.. rse berslh giler.. waa..

Time aku form 2 plak ak bse wat kje memonteng sek.. haha.. ganas tak? siap lepak2 mnum air kelapa lg (kire habis ganas la tu) .. Aku duk kls VIP la time tu.. Tp ak x geng pon ng bdk kls ak.. Ak rse cam dorang berlagak giler la sbb duk kelas kesayangan cikgu2. Time tu ak mmg di anti oleh guru kelas dan aku jgk la yang menconteng arang di muke kelas ak.. tu yang bdk2 kelas ak menyirap je ble tgk ak.. haha.. (tp drng xleh buat pape la..) Ader skli guru kelas ak nak g kursus n die bg warning jgn buat maslah time die takde.. Adoii..time tu jgk la nme aku n the geng kne paggil kat pjbt der..(masak-masak!!). Aku siap kne penampar ng penyelia sek der.. Guru kelas aku pulak tak bagi ak g sek selagi ak tak bwk penjaga ak jumpe die.. seminggu aku tak g sek.. (ambik kau.. giler gigil nk btau mak n akak ak.) seminggu ak amik mse.. wakaka ( best cuti free).

Tapi best gak la.. Ade kenangan gitu.. tp nasib bk ler aku tak penah cicir dlm kls.. (yang tu sbb ak ade fobia yang melampau time exam.. so ble exam ak study tak hengat dunia la sbb nebes nak mampoos). Kire ader kebaikan gak la penyakit fobia melampau ak nie.haha..Akhirnye aku dpt gak mggengam ijazah.. 


Convocation day at UTM, Skudai
Ok ler.. tu jer.. nite..Luv me  ^_^

No comments: