I am

Every detail of my life is what made me who i am

My Love of my life

My Love of my life
07.07.2012

Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 17 April 2011

White dress..

Wee.. Olla..

Pada 17 April 2011, jam 8.50 malam aku buka blog aku setelah seharian membzkan diri di ats tilam empukku.. hehe.. Boleh tak aku habiskan weekend membuta? huhu.. tp ak taktaw nak watper.. nak g shopping pon blom gaji.. nak g tgk movie tak bleh plak klu tak shopping... 

So, aku and encik ucukku telah pergi layan breakfast kat McD Kerteh.. Aku pergi kerteh just to breakfast? Jauh tu.. Kami sangat bersemangat kan? hehe Tapi yang aku geram tak amik gamba.. Eii..geramnyer.. Nape? Sbb encik ucuk tu tak nak amikkan.. geram sangat.. kalau bawak cik yaya mesti leh amik gamba banyak2.. penat jer aku pakai lawa2.. Pakai dress putih lagi.. Rugi btul.. Bukan selalu aku nak pakai dress.. Tapi... huhu.. sedey.. 


Sebenarnye mmg aku nye habit amik gamba kat tempat yang ak jarang pegi or kalau aku pakai baju yang jarang aku rajin nak pakai.. rugiiiiiiiiiii... xpela.. lain kali aku bawak cik yaya.. tinggal encik ucuk..wek!!!

Sbb takder gambar aku. aku letak gamba budak2 cute dari google ni.. Cute..Kire aku macam pasan cute ala2 budak ni la.. sila termuntah sekarang.. haha

Ok la tu jer aku nak mengarut hari nie.. sehingga berjumpa lagi.. hehe
Tu jer cayang..
Luv me ^_^



5 comments:

Unknown said...

haahha..cik yaya xmo amek pict aok da....(@_@)

TIRHANI said...

mesti cantik gila kan pakai dress. ayu gitu.

ChocStrawberries said...

amek jugak.. ade ubi ader batas taw.. ader bran?

ChocStrawberries said...

shat: xla cantik giler.. tapi ayu kut.. haha (mgkin jugak pasan ayu jer).. hehe

Unknown said...

ad bran???mesti r bran..len le klu aok belikn kat adek aok nie DSLR...bru le sy ley snap pict aok...hihihi..ad bran????