I am

Every detail of my life is what made me who i am

My Love of my life

My Love of my life
07.07.2012

Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 27 April 2011

Aktiviti mengarut.. Huhu



Wee.. Olla..

Salam malam semua.. Hehe.. Malam nie aku rase macam nak merapu jer.. Aku baru jer pas makan nasi lauk ayam merah & then aku makan koko crunch..

Aktiviti harian aku balik kerja mandi, makan, siap sumer.. On komputer kalau rase nak tengok tv sebab komputer kat hall.. Kalau tak landing atas katil dalam bilik, on laptop and date dengan buah hati aku si Choc_Strawberry and cek nuffnang tengok bape orang yang murah hati hari nie.. (bagi yang bermurah hati maceh yer)..hehe


Sambil blogwalking & baca entry rakan2 seperjuangan, kene gak texting encik ucuk.. Da makan? Makan aper? Banyak kerja tadi? cian dier.. Windu la 2 jam tak jumper.. Esok lunch samer eh? Rase nak makan mee kari la... hehe.. mesti cakap aku gedik.. Padahal korang pon samer gak.. Tapi dialog atas tu aku sajer nak wat korang termuntah baca.. hahaha..



But the truth is korang sumer mesti texting dengan buah hati korang manje2 & gedik2 kan? Jangan nak cakap tak la.. Habis takkan nak gedik2 dengan orang lain plak kan.. Hehe..


 Pas da texting nak call plak.. Adoi.. Terpakse pause layan blog.. Takkan nak cakap blog lagi penting dari dier kan? Nanti majuk plak.. Saper yang susah? Aku dan aku jugak yang susah.. Nak pujuk kene buat muke cute plak. Nasib baik da memang cute.. Walaupon ader orang cakap muker aku cam mengkudu.. Hmm.. Boleh? Lab mate aku yang sengal punyer keje la tu.. 

Encik cicak kubing kalau bace ni the war is still not settle yer.. See u in lab tomorrow..

Ok la tak bleh lame2 malam nie.. Cam aku cakap tadi.. Gayut jap..

So, tu jer cayang...
Luv me ^_^

No comments: