I am

Every detail of my life is what made me who i am

My Love of my life

My Love of my life
07.07.2012

Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 13 April 2011

Watch & Learn!!

Olla.............

We just had our late dinner at pizza hut.. wee.. 

Piece maksudnyer perut ku tengah menyanyi riang.. Lalala
(tembam budak nie)

Cik yaya..
(aku pulak jadi photographer, Boleh?)
 Time ni aku tak besh sbb muke sangat lapo.. So bagi chance la kat cik yaya ni mengeposekan diri die..


Effect tersebut adalah teknik menutup cela di muka..hehe

Ini adalah gamba untuk menunjukkan sebelum dan selepas..
(sila tengok pinggan yer)
Gamba sebelum balik.. Perut suda tidak menyanyi lagi
(we are all happy)

Gamba kami makan di pizza hut.. Aku makan prawn olio.. wuu.. xrse pape.. rugi.. bolognaise memang aku da banned 3 tahun dulu la kat pizza hut..Lasgna pon tak sdp sgt..  Naseb baik la pizza sedap.. Dapatla aku meenjoykan perut ku.. cian die da nyanyi2.. Tapi we are all had a gud time there.. wee..
Thats all la cayang..
Luv me
^_^

No comments: